Çarşamba, Aralık 23, 2015

DOĞUM GÜNÜ / HEDİYELER

Herkese merhabalaar. Günaydınlar olsuuuuun. Aslında dün niyetlenmiştim bu yazıyı yazmaya. Ama kızlarla dizi falan derken canım pek istemedi açıkçası o ortamdaa. Geçtiğimiz perşembe doğum günümdü. O yüzden geçen hafta Cuma değil Perşembe döndüm Adana'ya. Sevgili başbaşa kutlamak istediğini söylemişti. Ben de bence de başbaşa olsun demiştim sürekli üstüne basa basa söylemesinin altında bir şeyler arasam da son ana kadar hiç belli etmemişti hakkını yemeyim. Gideceğimiz mekana gitmeden önce müzik saatini bekleyelim diye çay içmek için girdiğimiz yerde kuzeniyle karşılaşınca ve elindeki hediyeyi görünce anladım ama son anlardı zaten ki o da çok şaşırmıştı gerçekten karşılaşmıştık kuzeniyle onun da haberi yoktu. Benim Adana'da çok fazla arkadaşım yok. Zaten çoğu arkadaşımız da artık ortak olmuştu çok fazla zaman geçirince beraber onun arkadaşı benim arkadaşım ayrımı kalkmıştı ortadan. O yüzden genelde hep onun sayesinde tanıdığım insanlar vardı. Mekana girdik 2 kişimi diye sordular kem küm etti etrafa bir baktım herkes ordaydı bir şaşkınlıkla herkesi öptükten sonra arkadan ablamla kuzenim gelmişti. Bu kadar sürpriz olarak ilk doğum günümdü. O kadar mutlu olmuştum ki anlatamam. Allah yanımdan eksik etmesin onları. Daha sonra aramızdaki bir espriden pasta yaptırmış ona da çok güldüm daha sonra bizim şarkımız çaldı ve dans ettiiik inanılmaz güzeldi ya hani rüya gibi derlerdi ya gerçekten öyleydi. Başlık doğum günü hediyelerim ama doğum günümü anlatmadan geçemezdim ben buraya seviyorum böyle uzun uzun yazmayı siz diyeceksiniz zaten ayda yılda bir yazıyorsun uzun yaz bari diye hahaha. Umarım sıkılmazsınız okurken. Gerçekten zaman ayıramamak var ekipman eksikliği mutlaka var güzel bir makinam yok mesela telefonum çoğu makinaya göre vasat olunca içimden pek gelmiyor elimden geldiğince çekiyorum, paylaşıyorum, yazıyorum. Genel de Adana'da önceden ablamın telefonuylaydı artık annemin telefonuyla da çekiyorum yeni aldı ve kamerası gerçekten güzel çekiyor. Bu fotoğrafları da onla çektim. Artık gelelim hediyeleree;


Odam da istemsizce oluşturduğum hediye köşeem.


İlk önce tabiki de bu günün baş kahramanı olan sevgilinin hediyelerinden başlanmalıı. Bu resim 3 gün sonra çekilince papatyalarım soldu suya koymadım çünkü ben kurutuyorum saklamak istediğim için bu 3. çiçeğiiim. Balonlarıım en sevdiğim reeenk hem de uçan balonlardııı sönmüş olsalardı. Başının etini yedim bazen kavga bile ettik ne var yani uçan balon alsan diye nasıl taşıyayim ben onları arabam olsun söz diyordu ben de arabayı mı bekleyim ben şimdi diye çemkiriyordum ve azmin zaferi hahaha bi kız arkadaşına aldırmış olsa da olsun sonuçta beni mutlu etti her şekildeee. 


Bu da sevgilinin hediyesii gerçekten çok zevkli bir kazak ya kolsuz ince siyah zara kazağımla giydim hafta sonu e biraz sıcak oldu badiyle giymek daha mantıklı tabi ama benim siyah düz badim yokmuş :D Ondan giymek de ısrar ettiğim için öyle giydim. Sıcacık tutuyoor önü arkasına nazaran daha kısa tam taytlıık. Markası Polo Garage. Ama fiyatları yazamayacağım hediye oldukları için :) Ama bildiklerim ablamla beraber aldıklarımız da var onları eklerim :)


Bir iki bir şey aldığım bir butik vardı onun şubesi bizim oraya da açılınca bakmıştım. Çok daha büyük ve çok daha fazla çeşit var. Bunları yerlerine bayıldım yumuşacık ya tam kıış. Normalde sevmem böyle kolyelı kazakları hatta sökme niyetiyle aldım ama giyince hoşuma da gitti ellemedim o yüzden amaan dedim kokoş olsun nolacak :D Kazağın da ceketin de nerdeyse her rengi vardı tonları inanılmaz güzel. Markası sateenmiş.


Bu da kuzenimin hediyesii yine bizim ordan bi butikten nasıl güzel nasıl bayıldım yaa. Rengini değiştirebiliriz istersen dedi dedim iyiki kırmızı almışsın ben olsam o kadar siyah montum ceketim olmasına rağmen yine gider siyah alırdım tonuna kalınlığına bayıldımm. Böyle mont gibi sıcacık yapıyor hemen. Uzun oluşu da çok güzel inanılmaz kullanışlı bir hediye oldu benim için. Instagram da göstermiştim eğer takip ediyorsanız. Kışı geçireceğim parçalar arasında ilk sırayı aldı :D


Mor olanı en yakın arkadaşlarımdan biri diğerini de sevgilinin kuzeni almış ikisi de birbirinde güzelll. 

Bunu da sevgilinin ablası yaptırmııış resimlerimizden yastık ve kupa yastığa ayrı kupaya ayrı bayıldııım. Yastık hiç baskı değilmiş gibi kendiliğindenmiş gibi nasıl yumuşacıık. 


Kutusu ayrı kendisi ayrı güzelll bunu da yine bir arkadaşım almış o kadar güzelkiii. Ben bunu direkt çeyizime kaldırdım ahahahaha :D Ama çeyizlik tam :D


Bunlarda yılbaşı hediyelerimm. Kulplu kupayı arkadaşıım diğerini dee Özge Ablaamm almıış. Yeriim yerriim nasıl da güzelleer.


Bunu da kupayı alan arkadaşım doğum günü hediyesi olarak almışş. Düşünceliliğini yerim.


Bunu da Su'yuum almıış. Adana'ya gidince düzenlicem içinii.

 Bunu da Gizem diye bir arkadaşımız almıış. Böyle kenarları dantelli gibii.


Gelelim Annemle ablamın ortak hediyelerinee. Bu yağmurluğu görüp bayılmıştıım. Şapkası da var onla çekemedim ama. Ne çok abartı ne de çok sade tam istediğim gibi şipşirin etek kısmı uzun olan bi yağmurluuuk.


E bir bloggerın doğum günü hediyelerinin içinde kozmetik olmazsa olur muydu. İhtiyaç hediyesi oldu taam. Bb krem arayışındaydım. Alterra'nın bu 6 ihtiyacı karşılama iddasında bulunan bb sini aldım. Fiyatı 12ydi sanırım. 3. sünü açmış olduğum rival de loop likit concealar ı aldım biri de anneme onun da vazgeçilmezi olduu. 6.99 tl. Rival de loop'un göz altı için olan bb sinden de almak istedim indirim deydi 9.99 dan 6.99 tlye inmişti. Yıllardır vazgeçilmezim olan alterra narlı saç maskesi 8.99 tl. Bunlar rossmanndan. Bunlar da küçük ihtiyaç alışverişi. Naneli diş ipini denemek için aldım bir de kalyon a başladım şu sıralar düzenli kullanacağım inşallah ve güçlenecek tırnaklarım kırılıp soyulmayacaklar artıık inşallaah.

Bir hayli uzun bol resimli bir yazı oldu ama umarım sıkılmamışsınızdır okurkenn. Ben zevkle yazdımm. Ürün yazılarım gelecek önümüzdeki günlerde. Planlarım arasında Rival de loop likit concealar / Himalaya energizing day krem var bakalım daha neler çıkacaak. Ben bunu gece yazıyorum ama sabah yayınlanacak. O yüzden güzel günleriniz olsuuunn. 

BENİ TAKİP ETMEK YA DA BANA ULAŞMAK İSTERSENİZ;

INSTAGRAM/ birtutamben

G-MAIL/ birtutamben@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com