Pazartesi, Ağustos 11, 2014

ALIŞVERİŞ TUTKUM / 2 / (GRATİS, STRADİVARİUS, BERSHKA, PULL&BEAR VE KOTON)

HERKESE MERHABALAAAR! Ne yapıyoruuuz? Pazartesi sendromunu en aza indirebilmek için blog yazıyoruuuz :) Gerçekten uzun zamandır uğrayamıyordum buralara ve çok yeni olmama rağmen okunma sayımın 400 lere ulaşması çok çok mutlu etti beni. Veee izleyici ol butonunu koydum. Bir türlü becerememiştim acemilik işte :) Artık kolayca izleyicim olabilirsiniiiz. Şu iki gündür de yaşadığım bir olayın beni çok etkilemesiyle birlikte kendime gelemedim. Uyuyamadım bile haliyle beni çok daha kötü etkiledii. Gece güzeel bir uyku çektiim. Kendime geldiim. Gayet yoğun ve süper bir gün beni bekliyooor :) Arkadaşımla dışarı çıkıp yemek yemeye gideceğiiz keyif yapacağııız. Ve sonrasında da uzun zamandır görüşemediğim bir arkadaşımın doğum günü var oraya gideceğiim. Düşünmeye fırsatım kalmasın diye bundan sonra günler böyle :) Bir süre sonra kendi kendime unutacağım zaten e bu hep böyle olmadı mı? :) Amaaan hayat hepimize ayrı güzel. Ayrıca dün seçime hepimizin canı çok sıkıldı evet ama bunu yine bizim halkımız yaptı belki de en yakınımızdakiler bile. Belliydi zaten ama umutluyduk yine de... Bakalım zaman neler gösterecek. Ve  Çok çok geç kalınmış bir alışveriş yazısıyla sizlerleyiiiim. Umarım keyifle okursunuz. Şahsen ben keyifle aldım hepsini :)

Bu biraz eski bir alışveriiş. Gratis'in geçen indirimini en az sıyrıkla atlattım bu sefer. Sadece ama sadece ihtiyaçlar alınıp çıkıldııı :)
  • La-Ligne Kremli Duş Jeli: Bu ürünle benim blogumda sık sık karşılaşıyorsunuzdur bitenlerimde de vardı. Çünkü bu ürüne takmış bulunmaktayım ondan :)) Tropikal meyvelisi de çıkmış almasam olmazdı. Kokuları çok çok güzel. Ve kremli olduğu için vücudu yumuşacıık yapıyor. Mutlaka tavsiye ederim. Baya olduğu için tam hatırlamıyorum ama sanırım fiyatı; 2 küsür Tl'ydi. 
  • Giovanni sorunlu saç derileri için şampuan 3. kullanışım ve şuan a kadar kullandığım kepek sorunuma tek çözüm diyebilirim. Ve kremini indirimsiz bile bulamıyorum :( Sanırım fiyatı: 11 Tl'ye gelmişti.

  • Siyah taytdan sıkılmıştım Pull&Bear'da bu taytı görünce hem de 15 Tl olduğunu bedenimden de bir tane kalmıştı hemeen kaptııım :) 
  • Bu güzel cüzdanı Stradivarius'da gördüm ve o kadar güzel renkleri de vardı ki çeşit çeşit ama ben bunu seçtim azıcık kokoş olsun dedim :P Ablam'ın bana üniversite hediyesiii :) Ve sanırım Fiyatı: 29.90 Tl
  • Siyah pantolonum hiç yoktu. Mango'da bu güzelliği gördüm denedim tayt gibi biraz ama ben zaten böyle seviyorum daha zayıf gösteriyor :)) Yazın giyilmez belki çünkü birazcık yakıyor ama bahar da giymeye başlayabilirim :) Fiyatı: 59.90 Tl 


  • Fotoğraf kalitesi kötü olmuş ama tekrar çekmeye çok üşendim bilgisayarın başına oturmuşken :( :) Bershka'ya bayılıyorum ya! Keşke Adana'da da olsa artııık. Ama neyse ben gidiyorum oralara hihihih :) Bool bool beraberiiiiz.
  •  Her sene bir ya da iki tane hırka alırım. Çok kullanışlı oluyor tshirtler üstüne giymek için. Fiyatı: 25 Tl'ydi. 
  • Ben bu pantolona bayıldıııımmmm! Hem dar paça hem yüksek bel ben bulamamıştım bir türlü. Yüksek beller hep boru baça ya da bol paça oluyordu genelde. Rengine de bayıldıım. Fiyatı:79.90 Verdiğim paraya değdi gerçekteeen. Göbeğim yok oluyor giyince hahaha :) Dar badi bile giyebilirim bunla yehuuu. 






Vee dün Koton'dan tesadüfen bulduum bu güzellikleriiiii! 



  • Bu şort bir tane kalmıştı ve tam da bedeniim. Nasıl mutlu oldum bulunca anlatamam. Desenini rengini çok beğendiim. Fiyatı:29.90 Tl
  • Hiç böyle şık bluzlarım yok hep standart spor tshirtler e artık universiteli de oluyoruz. Başlamayalım mı yavaş yavaş tarz değiştirmeyee :) Çok beğendim ben bu tshirtü hatta bugün akşam bunu mu giysem diyorum bilemedim :) İndirimdeydi fiyatı: 19.90 a geldi.

    • Ve bu da kemerin detayları ben çok beğendim ve fiyatı:3.90 dııı :) Bir eteğim var onun kemeri yıpranmıştı. Biraz da onu düşünerek aldııımmm. 
    • Dnr'dan aldığım güzel mi güzel defterim. Yeni bir hayat ve yeni bir defteer! Evet ilk yazımda neleri yazağımı düşünürken neleri yazdım hiç hayal ettiğim gibi olmadı. Ama hayat böyle işte. Umduğumuz gibi gitmediği zamanlar da oluyor. Şükretmekten başka şansımız yok :)
    Ve bu posta ek olarak üniversiteyi kazanmamla birlikte aldığım hediyeleri sizlerle paylaşmak istedim.
    • Üniversiteyi kazanma hediyelerimin ilki bunlaar :) 
    • Annemin çok yakın bir arkadaşının hediyelerii. Hiç matruşkam olmamıştıı. Çok çok mutlu oldum. Çok tatlılar. Ve Nurten Teyzem'in uğurlu diye nitelendirdiği bileklik :) Çok güzel beni gerçekten çok mutlu etti.
    •  Bu da ablamın aldığı çorap hazineeemmm :) Kurban olduğum çoraba ihtiyacım var diye bir ton çorap almış bana ben bu kıza ölmeyim de napayim şimdi hıııı? 
    BU POSTUNDA SONUNA GELMİŞ BULUNUYORUUZ. HER GÜZEL ŞEYİN BİR SONU VAR İHİHİHİİH :) UMARIM SIKILMADAN OKUMUŞSUNUZDUR. TEKRAR GÖRÜŞMEK ÜZEREE HEPİNİZİ ÖPÜYORUUM :)

    3 yorum:

    1. İyi günlerde kullan canım. Ben de bloguma beklerim.
      http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Kusura bakmayın girmeyeli cooook uzun zaman oldu ama artık buralardayımm şimdi gördümm :) Çok teşekkür ederimm. Tabiki okurumm :)

        Sil
    2. Selam - Nasılsın? BLOĞUMU GFC ÜZÜERİNDEN TAİBE ALIRSAN SEVİNİRİM TATLIM:)

      YanıtlaSil

     

    Blog Template by BloggerCandy.com