Pazar, Temmuz 13, 2014

BİTENLER / 1

HERKESE MERHABALAAR! Ne kadar güzel, sakin, sessiz, keyifli bir pazar değil mi :) Sabah kalkar kalkmaz filme vurdum kendimi. Ve inanılmaz güzel bir film seçip, açmışım arşivden. Adı "Into The Wild" izlemediyseniz mutlaka tavsiye ederim! Ben postumun asıl konusuna geçeyim. İnstagramdan parça parça bitenlerimi yayınlamıştım ama instagramı olmayan ya da tek bir post halinde okumak isteyenler olabilir diye burdan da yazmak istedim. Bir kısmını da yayınlayamamıştım zaten. O zamaan başlıyooorum :)


DUŞ JELLERİ

1- Gratis'in bir indiriminden aldığım laligne duşjeli; Vücudun oksijen almasını sağlıyormuş. Ben çok sevdim çok ferah bir kokusu var :) 

2- Yine Grastis'ten aldığım laligne duşjeli; Bu da salatalıklıı :) Krem duş jeli yumuşacık yapıyoor :)

 3-Madame Coco'dan aldığım bergamot kokulu duş jeli; İlk başta kokusu biraz ağır gelmişti ama sonra alıştım :) Bu da krem duş jeli olduğu için yumuşacık yapıyor. Çok seviyorum bunları :) Eğer duş jellerim biterse tekrar alırım tabiki ama daha bir sürü duş jelim var daha umarım almam bitene kadar :) 

*Ve bunların ikisi de hayvanlar üzerinde deney yapmayan crueltyfreemarkalardan.
GARGARALAR

1-Perfect Purity (Gratis); Bu ağız çalkama suyuna bayılıyorum. Hem çok fazla yakmıyor hem crueltyfreemarkalar dan hem de uçuk bir fiyatı yok. Ve diş hekimim ağızı çok yakması iyi olduğu anlamına gelmez demişti...

2-Listerine; Bu markayı hiç kullanmamıştım bir gün seyahatteyken ihtiyacım olup marketten küçük boyunu almadan önce. Ben fazla yaktığını düşünüyorum. Rahatsız oluyorum sonrasında da. crueltyfreemarkalar dan olmaması yanında fiyatının da neden bu kadar uçuk olduğuna bir anlam veremiyorum açıkçası... -Benim düşüncelerim bunlar :)

 **Listerine bir daha alacağımı hiç düşünmüyorum. Perfect Purity'nin de yedeği var zaten :)) 


ŞAMPUANLAR

6-Bioblas; Ben bioblastan soğumuştum saçıma iyi gelmemişti uzun bir süre kullanmamıştım. Bir ara boyadığım saçımdan çok sıkılmıştım biran önce uzamasını istiyordum. Bir kaç kişiden bunu duymuştum ama söylendiği kadar çabuk uzatmadı. Ve kepek yaptı. O yüzden bir daha alacağımı düşünmüyorum zar zor bitirdim zaten... 

7-Down Under Nude; İnce telli ve zayıf saçlar için olanını almıştım biraz keçeleştirdi gibi geldi. Kepek de yaptı ben de. O yüzden bunu da bir daha düşünmüyorum açıkçası... 

8-Giovanni; Sorunlu saç derileri için olan serisini almıştım. Saç kremini de diğerleriyle beraber paylaşacağım :) Bu şampuana tam anlamıyla bayıldım! Çok iyi geldi saçıma kepek falan kalmamıştı kullanırken. Içinde nane falan varmış hafif de ferahlık veriyor hatta bunu bitirdikten sonra bir kere daha indirimine denk gelmiştim 11.90 dı hemen aldım. Ama kremini bulamadım :( :) Şuan farklı bir şampuana geçtim ama bunun kadar memnun kalmadım kullandıklarım arasında kepeğimi geçiren tek şampuan :) 

9-Klorane; Lilakutu'dan çıkmıştı. Bitkisel bir şampuan. Memnun kalmıştım. Hatta büyüğünü alsam mı diye düşünmüştüm tam hatırlamıyorum ama sanırım pahalı gelmişti.

*Giovanni, Down Under Nude crueltyfreemarkalardandır. Klorane'i bilmiyorum. Bioblas maalesef değil.


SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ (KREMLER-MASKELER)

10-Giovanni; Sorunlu saç derileri için olan şampuanın kremi bu da. Ben set olarak ikisinden de çok memnun kaldım. Kreminden bakmıştım bulamamıştım. Gördüğüm yerde alacağım :)

11-Loreal Preference Renk Sabitleyici Saç Kremi; Saçımı boyadığı sıralarda boyanın içinden çıkan kremdi. Gerçekten renk sabitleme gibi bir özelliği var çünkü benim saçımda kızıl 1-2 gün aktı sonra hiçbir şekilde ne yastığıma ne de terlediğimde falan tshirtüme bulaştı. Bu kremin etkisi olduğunu düşünüyorum. Çünkü kızıla boyayanlar hep akmasından şikayet ediyorlar. Ben öyle bir sorun yaşamadım. Sadece ilk iki gün banyoda aktı hepsi o kadar.

12-Alterra Narlı Saç Maskesi; Bu markanın hastasıyım zaten beni takip ediyorsanız biliyorsunuzdur. Hem içinde çok kimyasal barındırmıyor. Hem de crueltyfreemarkalardan. Bu maske müthiş bir ürün. Saçı parlaklaştırıp kendine getiriyor. Ve saçıma bunu uyguladığım günlerde "Sen saçına bir şey mi yaptın? Ne kadar güzel duruyor. Hangi şampuanı kullanıyorsun?" sözlerini duydum hep :) Bittikçe alıyorum. Bu biter bitmez yenisi alındı bile :)

13-Cyrene Saç Maskesi; Lila Kutu'dan çıkmıştı. Çok özellikli bir ürün olmaması yanında gayet güzeldi. Yumuşacık yapıyordu saçlarımı.

*Loreal hariç hepsi crueltyfreedir.


14- La Ligne Duş Jeli; Bu da çiçek özlü kremli duş jeliydi. Bunun kokusu ayrı güzel. Aralarında en çok kokusunu sevdiğim bu diyebilirim. Ve bu da kremli.

15-Vaseline Kakao Çekirdekli Vücut Losyonu; Çok önceden ablamla beraber set halinde almıştık. Kokusu muazzam gerçekten. Ve çok da güzel nemlendiriyor fakar bir daha almayacağım çünkü maalesef hayvanlar üzerinde deney yapan markalardan... Vücut losyonlarım bitince rossmann da alternatifini bulabileceğimi düşünüyorum.

16-Garnier 3ü 1arada; Ben çok memnun kalmadım bu üründen yani cildi o kadar iyi temizlediğine inanmıyorum. O temizliği hissedemiyordum yüzümde. Hem maske hem peeling hem de günlük yıkama jeli olarak kullanılıyor. Bana göre hepsinin bir üründe olması garip. Hepsinin yüzdeki işlevi farklı çünkü... Bir süre sonra duşta vücüduma kullanmaya başladım öyle öyle bitti zaten. 

17-Vichy Aqua Light Yüz Kremi; Gerçekten çok iyi bir krem çok güzel nemlendiriyor yağlılık hissi bırakmıyor. Ben Markozi Boxla almıştım. Ama maalesef hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka olduğu için almayacağım bir daha.

18-Alterra Makyaj Temizleme Mendili; Benim vazgeçemediğim ürünlerden biri. Aloe veralı, hem mis gibi yapıyo, hem de cildi tahriş etmiyor ve makyajı çok kolay çıkarıyor ben çok severek kullanıyorum. Her bitiminde de alıyorum bir tane daha :) İndirimdeyken inanılmaz uygun oluyor stokluyorum o zaman :) 

*Alterra, La Ligne harici diğerleri crueltyfree değildir.

Bitenler yazımda bu kadaaar! Umarım sıkılmadan okursunuz. 

HERKESE GÜZEL PAZARLAAR!





2 yorum:

  1. Alterra'nın bütün ürünlerine bayıldım kuzu..benide alterracı yaptın..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani var ya yorum görmeme de bir dünya markasıyım 2014 ya vay arkadaş😂😂 Ooy yirim kuzum gerçekten güzel ama ürünleri.

      Sil

 

Blog Template by BloggerCandy.com