Pazartesi, Haziran 22, 2015

Bikutumutluluk-Limonatakutusu

Herkese merhabalaaar! Pazartesi sendromsuz giiizel haftalar! Bugünki yazımda sizlere bikutumutluluk'un limonata kutusunu göstereceğiiim. Açıkçası ben biraz hayal kırıklığına uğradım daha dolu dolu belki de daha çok beğeneceğim şeylerin gelmesini bekliyordum. Önceki kutular beklentimi arttırmıştı. Ama yine de tabiki kötü demek emeğe saygısızlık olur. Güzel şeyler var sadece benim beklentim daha yüksekti. Haydi o zaman başlayalım kutuyu incelemeyee.



Bakalım neler varmııııış?


Bizi her zamanki gibi kutunun içinde gizel mi gizel bir motto kartı bekliyor. 

Gülümse
Sev
Hayal et 


Benim kendime bıraktığım küçük bir not :)



Çok sık bileklik takmasam dahi sevdiğim bilekliği de hiç çıkarmam bileğimden umarım bu da onlardan biri oluur :) Yamuk parmaklarımı görmeyiverin hahaha :D



Şahsen en hoşuma gitmeyen hediye bu oldu neden derseniz bu kadar emek verilen güzel bir kutudan sahibinin sahip olduğu başka firmalarının hayvanlar deney yaptığı yaptığı yves rocher markasını görmeyi ne beklerdim ne de isterdim. Bir kutuda da avon çıkmış sanırım. Bence buna biraz dikkat etmeliler.


Eeeen sevdiğim hediyede bu olduu. Matara hastasıyımdırr. Cam olması da çok güzeel. Markası Del vetro sanırım cam mutfak gereçleri firması.





                                Ve yazın olmazsa olmaz limonata tarifleriii kitapçığıı.


                               Toplu olarak gösterecek olursam böyleee.



Vee siparişime daha önceki kutulardan birinden görüp bayıldığım mutlusaksılar ı eklediiim. Beni takip edenler az çok biliyordur çiçekleri, bitkileri sevdiğimi ve fesleğen aldığımda ne kadar heyecanlandığımııı hihihih.


        İçinde dereotu reyhan ve maydanoz tohumları varr. Bunları ekip bol bol salata yapacağııım :)

Umarııım yazımı beğenmişsinizdiir. GÜZEL HAFTALAR OLSUUUN!!

Instagramdan takip etmek isterseniz: birtutamben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com