Pazartesi, Kasım 16, 2015

ALIŞVERİŞ TUTKUM /3/

Merhabalaaar! Evimdeyim mutluyum size bunu gece yazıyorum saat nerdeyse 12 bizim evde bilgisayar anca bu saatte boş kalıyor. Ama okunma açısından daha iyi olacağını düşündüğüm için sizinle intagramdan öğlen paylacağıım. Anneyle oturuldu keyif yapıldı evdeki herkes uyumaya geçtii. Ben de size bunu yazmaya başladııım.  Küçük küçük yaptığım alışverişlerin hepsini yazacağıım buraya. O yüzden başlığa markaların adını tek tek yazmak istemediim. Eeee biraz fazla resimli uzun bir yazı olacaak. Eski yeni karışık olduğu için bir kısmı benim telefonumla bir kısmı ablamınkiyle çekildi kalite farklılığı için özür dileriim.






Kaç zamandır sayıkladığım power bank ve kulaklığı aldım sonunda. Kulaklık hem pembe hem mikrofonlu hem de kaliteli olsun diye tutturuncaa sevgili delirecekti artık alt tarafı bi kulaklık al diye hahaha. Bu kriterleri bir tek philipste bulabildiim vee aldıım. Linki burada. Ses kalitesi çok iyi gerçekten. Kulaklıklar hep çabuk bozulur ama litfin bu dayansın bana uzun biir süree.Powerbank'te rahatlık gerçekten bataryamın watt'ının yüksek olması sebebiyle 10400 almak zorunda kaldım. Çok memnunum ve internet araştırmasıyla birlikte powerbank markalarının en iyisinden birini aldığımı düşünüyorum. Watt'ı yüksek olduğu için biraz ağır ama zaten çantada taşıdığım için beni pek etkilemiyoor.  Powerbank'in de linki burada. Ben 80 e almıştım yanında da bu kılıf hediyeliydi şuanki fiyatı hediyesiz 76ymış. Aliexpress'ten pembesini istediim çok daha şiriin onu da bir ara göstereceğiiim.



Bunların pembesini bir önceki postumda saç toplama önerimde göstermiştim. Burdaki bijüteri de her ürüne 1 tl indirim vardı toplam 12 ye almıştım tanesi 4tl'ye gelmişti. Yeşil olanını arkadaşıma almıştım. Ama ben biraz alışamadım topuz harici. Bakalım zamanla :D


Bu allığı Flormar'dan 5 tlye aldım. Mutlaka birinde görmüşsünüzdür zaten ünlü oldu bu allıklar bu kadar ünlü fiyatıylaa :) Diğeri' de çok yeni olmasa da sürekli kullandığım için 1 hafta çektiğim halde bildiğiniz azalmıştı. Bunun yazısı ayrı yazılacak ama accayip memnunum benden deneyip de istek üzerine 2 tane daha aldıım daha yenii. Ben bunu indirim'de almıştım 3.5 tlye. Normalde 7 tl.

 

Bu bardağa hasta olduuum. İnanılmaz şirin değil mii? Optimumdaki 5m Migros'tan aldıım. Su bardağım yoktu bardağımda aklımdaydı bunu da görünce direkt aldıım. 2 tlydiii.



Dostluk mamasını' da unutmadııııım unutmayalıııımm! HER GÜN BİR KAP MAMA BİR KAP SU!
Madame coco'dan aldıklarımı burdan ayrıntılı bir şekilde görüp okuyabilirsiniz. Ablam'dan çektim kendi telefonumda bulamadım resmi yoksa paylaşacaktım burdan Ablam'da uyudu hiç uğraşmayayim dedim. Kusura bakmayın. Ama hem telefondan hem bilgisayardan bu şekilde görebilirsiniiz yorumları ve fiyatlarıyla birlikte :)


Geçtik ablamın telefonuyla çekilenlere bu kadar da fark olmamalı ağlıcam amaaa :D Neyse ben çok seviyorum telefonumu ne olursa olsuun :D Abur cubuuur keşfi yaptıım. Bu long chips'i hep görüyordum ama junkheadspurpleland ' in kanalındaki bu videoda görüp merak edip aldıım
Soğanlısı biraz itici geldi bunu çok merak ediyordum. Ama fiyatını hatırlamıyorum. Yicem birazdan hatta hahaha. Bu şekerlerin belki biraz daha uzunlarının tanesi Starbucks'ta 4.5 tlydi. Biz 12 tanelisini 6 tlye aldıık bence ona kanmayın gidin bunu alıın aynı şeker yanii. Naneli çok güzel bir tadı var birini hep saklayacağım fotoğraf süsü olaraak :D Brookly'in tarçınlısı olmak üzere 3 sakızının da hastasıyımm. Bu nanelii 1 tl tanesii.



Hassas saç derisi için olan beniim diğeri çok saç dökülmesi olan bir arkadaşımıın. Ben alterra hastasıyım diyemem ki tek bir ürününden memnun kalmadım. Tresan saçımı accayip kurutmuştu kaşınıyordum artık. Buna başladım 1-2 güne düzeldi ne kaşıntı kaldı ne bir şey. Ben bu hem biyotinli hem kafeinli şampuandan daha önce kullandım gerçekten güzel bir canlılık dolgunluk geliyor saçlara.
Benim daha önce kullandığım allfree'nin roll-on u koltuk altımı mahvetti desem yeridir kaşınmaya ve kabarmaya başladım aile hekimine gittim krem verdi geçti dedim acaba roll-onn dan mı dedim kullanayım bir bakayım dedim. Sonra 1-2 gün kaşınmadı oh be dedim daha sonra mahvetti ya yine kabarmadı ama deli gibi kaşınıyorum anlatamam kreme yine döndüm bu roll-on hassas ciltler için iyice iyileşmeden kullanmak yok ama cildiye'ye de gideceğim sebebi ne olabilir roll-on bitkisel limonlu acaba içindeki ne rahatsız etti beni bilemedim. Öneri üzerine almıştım ama çok gariptir ki ilk 1 ay çok memnun kaldım sonradan oldu böyle. Anneminkini denedim kaşınmadım hiç. Onda da aliminyum var diye bırakmıştım Amway'in roll-on'uydu.


Bu concealerlar da yine 2 arkadaşımın benden deneyip de ne bu adı ne ne Mersin'de yok muu? Bana da alır mısın? demesiyle aldııım. Kapatırken aydınlatmasına da bayıldı herkees. Bu kadaaardıı yine biriktikçe böyle paylaşacağım sizlerle. İleriki yazıım bu concealarların incelemesi olacak. Umarım size yararlı bir yazı olmuştur. Okuduğunuz için çok çok teşekkür ederim. *Sizinle paylaştığım ürünlerin hepsi (Flormar hariç o gri bölge'de) #crueltyfree.
Gri bölgedekileri de alasım gelmiyor ama sonuçta para deney yaptıran bir adama gidiyor diyorum. Bundan sonra buna da dikkat etmeyi düşünüyorum. Herkese güzel günler olsuuun, öptüüüm.

BANA ULAŞMAK VE BENİ TAKİP ETMEK İSTERSENİZ;

TWITTER: birtutambenn
INSTAGRAM: birtutamben
E-MAİL: birtutamben@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com