Cumartesi, Aralık 26, 2015

ÜRÜN YORUMLARIM 8 / H&M KAŞ KİTİ

Bloguma hoş geldiniiiiz! Umarım yazılarımı arttırdığım için sevinenlerdensinizdiiir! Fotoğraf depolama zamanım oldu. Öyle olunca yazısını yazmak çok çok keyifli oluyor. Bu cumartesi yayınlanacak. O yüzden güzel hafta sonları dilerim. Bu yazım diğerlerine nazaran daha kısa olacak sanırım çünkü söyleyecek pek söz yok bu kaş kitine :) İlk kaş farım flormardı. Ankara'ya gittiğimde Flormar'daki kadın denetmişti o gün bu gündür kaş farı sürmeden çıkmam. (Çıksam da çok nadirdir)
Kendime yakıştırıyorum çünkü kaşlarım seyrek o yüzden kaş farı uygulayınca daha güzel bir görüntü çıkıyor ortaya. Flormar kaş farımın önce kapağı bozuldu sanırım sonra bir iki kez düşürdüm ve en son düşürüşüm de hepsi kırılıp lavaboya döküldü nasıl üzülmüştüm. Sonra essence kaş kitini vermişti ablam onu kullandım uzun süre sonra Migeemm h&m indirimde bu kaş kitini almıştı bana. Öyle olunca essence benden de anneme geçti ahhahaha. Nesilden nesile henüz bitmedi :D Essence yedekledim indirimde. Bu bitince anneme verip ona geçeceğim. Çünkü annem açık rengini bense koyu rengini kullanıyorum. Ne yalan söyleyim Flormar gri bölgede (Deney yapmayan fakat deney yapan başka bir firmayla sahiplerinin aynı olması) olmasına rağmen en başarılı bulduğum kaş farıydı. Su da bile çıkmazdı kolay kolay. Essence o yönden biraz zayıf azalabiliyor yoğunluğu. Bu kitteki jel sayesinde farın kalıcığı artıyor. Şimdi h&m makyaj ürünlerini yeniledi bu yenilenmeden önceki indirimde 5 tlydiii.


Gördüğünüz gibi dibini de azıcık görmüşüüm. Benim severek kullandığım bir kaş kiti tek başarısız bulduğum şey fırçası oldu çok sert kaşı deşiyormuş bir havası var :D O yüzden bir hayli önceden aldığım avon far fırçasını kullanıyorum. Jeli elimle yayıyorum fırçayla zorlandım jel olduğu için biraz yapıştırıyor kaşlarınızı fakat dışarı çıkar çıkmaz rüzgardan hemen kendine geliyor. Umarım yazım sizin için yararlı olmuştur. Kaş kitinin benim için tek dezavantajı kaş farından sonra kaşlarımı kaş farsız beğenmeyişim. Başka bir yazıda görüşmek üzere. Güzel, sevdiklerinizi yanı başında olduğu, huzurlu hafta sonları olsuuun.

Gratis'in muhtemelen haftaya başlayacak indiriminden almak için Balm-Jovi ürün yorumumu okumak isterseniz;

BALM JOVI PALETİ ÜRÜN YORUMUM

BANA ULAŞMAK VE BENİ TAKİP ETMEK İSTERSENİZ;

INSTAGRAM / birtutamben
E-MAIL / birtutamben@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com