Perşembe, Ocak 26, 2017

#kizkizaadana

Herkese merhabalar! Peki en son yazımı 15 Şubat 2016 da yazmam 😅😅😅 Biraz daha beklesem 1 yıl olacakmış neyseki olmadan yakalamışım😅😅 Aslında yazı yazmak beni çok rahatlatıyor. Neden bu kadar ara verdiysem neyse neyse döndüm buralara umarım yani😅

Yaklaşık bir buçuk ay önce 18 Aralık 2016'da Adana'da #kizkizaadana adında bir etkinliğimiz olmuştu. Burdan etkinliğe ev sahipliği yapan özenle hediyelerimizin üstündeki instagram blog adlarımıza kadar yapıştırıp tek tek hepimizin hediyelerini ayıran düzenleyen @aslicotala ve @tugcenindiyari 'ye bissürü teşekkürlerimi sunuyorum.



Ve sponsorlarımıza, hediyelerimize hemen geçiyorumm. Hepsine ayrı ayrı çook teşekkür ederim. Bize ürünlerini deneme fırsatı sundukları ve etkinliğimizde bize destek oldukları için. Kullandıkça fikrim oluştukça da hepsinin yorumları gelecek.


Hemeen alan oluşturup masamın fotoğrafını çektim😊 @aslicotala'nın bize sürprizi olan @minicco_ isimliğimiz yine @aslicotala'nın süprizi olan @lalorraineturkiye donutlarımız😍😍 vee @kurabiyemmm_adana01 'in bizim için hazırladığı nefiiis kurabiyelerimiz😍



Highgenic etkinlikte sadece hediyeleriyle değil aynı zamanda bize vakit ayırıp yanımızda olan sponsorumuzdu. 

Taner Bey bize ürünler hakkında bilgi verdi. Ve evin temizliğinden sorumlu olduğum için😅 hepsi benim çook ilgimi çekti. Eğer sizinde ilginizi çekerse A101 lerde BİM lerde bulabilirsiniz. Resimde soldan ikincide benim.😅 Nasıl da pür dikkat dinlemişim.😆


Bunlar da hediyelerimiz. Hepsini seve seve kullanıyorum. Narsprin'i halı silmek için, silikonlu temizleyiciyi toz almak için ki neden daha önce kullanmıyormuşum dedim toz almayı o kadar kolay bir hale getirdi ki, güçlü yağ sökücüyü özellikle ocak fırın silmek için, köpük hijyen sihirbazını da tuvalet, banyo, lavabolar için şiddetle tavsiye ederim :)

Temizlikten başlamışken temizlikten devam edelim😆
Etkinlikten önce annem marketten vissmate'in hem çamaşır suyunu hem de onun da silikonlu temizleyicisi var onu almıştı zaten. Gelmeden deneyimledik ikisini de😅


Restorex saç uzatma vaadi veren saç ürünleri.💕


Bioblas 'ın hediyeleri💕


Passionate saç şekillendirici sprey. Henüz kullanmadım saçlarım kısa ve rahatça şekil alıyor dümdüz olduğu için kıvırcık yaptığımda kullanacağım mutlaka. 


Revigen ve Herbital şampuanlar. 


Saç ürünlerinden cilt ürünlerine geçeyim şimdi de.
 Moshosgarden miseler su, Sweetheart nemlendirici (Yedim sanırım bitmesine az kaldı yorumu gelecek😆😆),amber rose kil maskesi.


Acnecinamide  günlük kullanılabilen peeling ve yüz temizleme jeli.


Selin kolonyaları. İki küçük kolonya biri lavantalı dğeri de begamotlu enfes kokuyorlar💕
Farmasi harika kokan narlı sabun. Çook çook sevdim. Cildimi kurutmadı ve efsane kokuyor ki nar kokusunu her zaman sevmişimdir ama bu daha bi buram buram kokuyor😍😍



 eski hesapları Ekozkozmetik yeni hesapları ise Club Veronique'nin vanilyalı oda spreyi.
Gülşah aseton.
Atelierrebul markasının sivilce önleyici bakım jeli.
LR roll-on. 


Splat ağız bakım köpüğü. Dışardayken acil durumlarda diş fırcalayamayacağımız yerlerde pratik olarak kullanabileceğimiz ağız köpüğü. Ben de ilk defa deneyeceğim. Böyle bir ürünün varlığından bile habersizdim iyi oldu.😊



Kozmetikten devam edelim. Beliz Kozmetik 'in harika hediyeleri. Bana da iyi oldu takma kirpik ve tırnak hiç denememiştim deneme fırsatım olacak😊 Güzel notları içinde ayrıca teşekkürler💕


Mediwelltr lipbalmlar💕 Daha öncede kullanmıştım kokuları efsane😍


Cyrene markasının kullanıp da memnun kalmadığım bir ürünü olmadı bugüne kadar. Bize renkli nemlendiricilerinden göndermişler. Deneyeceğim😊


Şimdi de takılara geçeliiim💓
Soldan sağa; Takatuka, Etkinlikte küçük oğluyla😍😍 yanımızda olan tatlı mı tatlı Arzu Hanım'ın sahibi olduğu Matmazellaksesuar.😍 Adana Uğur Mumcu'da mağazası da var aynı zamanda💕 cansuidesign'in tatlış bodrum evi bilekliği. Yaprak Accessory'nin altın renkli üstlü yazılı kalın bilekliği💕 Vee beni takip ediyorsanız bir çok kez görmüşsünüzdür pembe balon broşumu💕 O da Bakkal Tasarım'dan🎈🎈


sanabanaveona 'nın birbirinden güzel hediyeleri😍😍 Ninja kaplumbağalar broşu ve yılbaşı konseptli bileklik💕💕


Sosyopix'in sevdiklerimizin, anılarımızın her an yanımızda olmasını sağlayan anlamlı hediyesi😍


Yeme içme sponsorlarımıza gelecek olursak. 
Bu harika kutuyla bize sponsor olan Kenton'a çook teşekkür ederiz💕💕 Mutfakla uğraşmayı seven biri olarak benim için en güzel hediyelerden biriydi desem yeridir.


Adanalı, hemşehrimiz olan Binboğabal bize 3 çeşit çiçek, çam ve kevenkekik balı göndermiş. Hepsi de ayrı lezzetli😍😋


Doğanay 'ın içi cam dışı pet şişede ice teasi ve limonatası😍😋


Ve en başta bahsettiğim Minicco isimlik😍
Ve kendisi çok tatlı, samimi olan @kurabiyemmadana_01 'in çok lezzetli kurabiyesi😍 Özel günler için spiariş verebileceğiniz mükemmel bir adres😍


Uzun zamandan sonra bu bol resimli yazımı umarım beğenmişsinizdir ve umarım keyifle okumuşsunuzdur . Döndüm döndüm sık sık yazılar yazacağım artık😅 Herkese güzel akşamlaar olsuun.💕💕 

BANA ULAŞMAK İSTERSENİZ

Instagram: birtutamben (Orda birazcık daha aktifim😆)
E-mail: birtutamben@gmail.com

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com