Cumartesi, Ocak 28, 2017

ÜRÜN YORUMLARIM 10 / BEE BEAUTY MİSELER SU VE ÇİFT FAZLI MAKYAJ TEMİZLEYİCİ

Muuuusmuutluu bol gülücüklü hafta sonları olsuun!💜💜


Bugün sizlerle Gratisler'de satılan Bee Beauty markasının hem miseler suyunu hem de çift fazlı makyaj temizleyicisiyle ilgili yorumlarımı paylaşacağım. İkisiyle de ablam (@bakimgunlugu) sayesinde tanıştım. Ki kendisi miseler suyun reklamını yeterince yaptı bence😆😆 Ama bence de hakediyor. Blogumda yazdığım tüm ürünler gibi bunlar da #crueltyfree



BEE BEAUTY MİSELER SU
Bu misel su dün paylaştığım bitenler yazımda yorumladığım Cyrene misel suyla yarışabilir onun çok da uygun fiyatlısı olabilecek bir ürün. İndirimde 7.90 gibi bir fiyata aldım. Pamuğa alıp göz makyajının üstünde bir iki dakika beklettikten sonra sonuç harika. Ten makyaj ürünlerini de derinlemesine temizliyor bence. Hatta kalıcı mat likit rujları bile. Ki geçen hafta instagram da rujların swatch yapıp temizlemiştim bunla bir hayli geçirmişti. Öyle yıkamayı gerektirecek yağlı bir his bırakmıyor. (Çoğunlukla ben yüzümü yıkasam da.) Ben de herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadı. Parfüm ve paraben içermiyor.

          
            Pompalı ambalajıyla da çok kullanışlı💕


BEE  BEAUTY ÇİFT FAZLI MAKYAJ TEMİZLEYİCİ
Annem kullanıp yağlı bir his bıraktığı için çok beğenmemişti. Ondan sonra ben de denemek istedim. Öyle çok fazla yağlı bir his bırakmıyor bence sonrasında yüzümüzü yıkarsak öyle bir sorun da kalmıyor zaten ama ben miseler suyu tercih ederim. Ki bu ürün sadece göz&dudak için diye geçiyor. Göz makyajı ve rujlarda evet gayet başarılı. Suya dayanıklı göz makyajını bile kolayca temizlemesinin yanında içindeki e vitamini ve gliserinle kirpiklerimizi koruyup bakım yapabiliyor. Paraben içermiyor. Ama ten makyajımı temizleyemeceğim bir ürünü misel suyu tüm yüzüm için kullanabiliyorken açıkçası ben tercih etmem. Ben ten makyajı yapmıyorum özellikle güçlü bir göz makyajı temizleyicisi arıyorum derseniz tavsiye ederim. Fiyatını inanın hatırlamıyorum

Yorumlarım böyleydi eğer haklarında farklı bir şey öğrenmek isterseniz tabiki sorabilirsiniz. Siz bu ürünleri kullandınız mı? Kullandıysanız ne düşünüyorsunuz? Ya da farklı bir crueltyfree bir öneriniz 
var mı? 

 

İçindeki iki ayrı rengin karışması için kullanmadan önceee çalkalayınııız.😆

Herkese mutlu, dinamik, eğlenceli bir haftasonu dilerim!💕💕

BANA ULAŞMAK İSTERSENİZ;
INSTAGRAM: birtutamben
E-MAIL: birtutamben@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com