Cuma, Haziran 27, 2014

BİRTUTAMBEN KİMDİR?

Veee ilk postumla sizlerleyimm! :) Ne zamandır blog açma gibi bir fikrim vardı. Ama bir türlü fırsat olmamıştı. Şimdi beni daha önce instagramda hiç görmemiş ve takip etmeyenler için azıcık kendimden bahsedip ilk postumun konusu olan dün yapılan bloggerlar buluşmasına geçeceğim :) 
Adım Sinem 19 yaşındayım Adana'da yaşıyorum. Instagramda bakimgunlugu diye tanıdığınız blogda da bakimligunluk.blogspot.com şeklinde tanıdığınız tatlı mı tatlı insan benim ablam :) Veee bir sınav maduruyum. Bu sene ikinci yılımdı. İlk yıl eşit ağırlıktan girmiştim. Ailem bir sınavla matematiğimi yargılayıp benim yapamadığıma karar verdi(!) Bu sene İngilizce'den girdim. Evet seviyorum İngilizce'yi ama hayalim bu değildi. Çok farklı şeyler düşünüyordum. Her neyse çalıştım 1 sene boyunca ilerlettim diyebilirim İngilizcemi ama daha çok sınav İngilizcesi dedikleri tekniklere çalışmak zorunda kaldım sınav olduğu için. Ve 15 Temmuz'da girdim sınava. Nasıl geçti inanın bilmiyorum. Süre sıkıntım oldu biraz saate yanlış bakmışım panikledim sonra daha fazla sürem olduğunu farkettim. Böyle olumsuzluklar oldu evet. Ama umarım iyi gelir... Hayattan tek beklentim bu şu sıralar. Kazanıp bu şehirden gitmek istiyorum. 
Bu blogu sadece makyaj blogu olarak açmadım. Tabiki o da olacak, yemek tarifleri de yazmayı düşünüyorum ve içimden gelen her şeyi. Çok seviyorum yemek yapmayı yeni şeyler denemeyi. Umarım beni tanımanıza az da olsa yardımcı olmuştur. 

VE GELELİM İLK POSTUMUN KONUSUNA;

KATILDIĞIM İKİNCİ BLOGGERLAR BULUŞMASI 

Belki biliyorsunuzdur. Makara diye güzel mi güzel benim hastası olduğum bir mekanda buluştuk. Hepsi birbirinden tatlı insanlar :) Sohbet muhabbet o kadar güzeldi ki ne kadar çabuk geçtiğini anlamadım bile :)
Gelelim yediğimiz makaralara;


Üsteki dün buluşmada ilk defa tadına baktığım ve daha çok kahvaltıda tercih edilebilecek kaşarlı-zeytinli makara. Çok beğendim gerçekten. Çok da doyurucuydu. Alttaki ise daha önce her gittiğimde yediğim Çikolatalı makara. Normalde içine konuluyor çikolata ama ben yemeyi beceremiyorum diye yanına istiyorum. Özel aromalı çayları da gerçekten çok lezzetti. Oturup sessiz sakin sohbet edilebilecek nezih bir mekan. Ve çok samimi bir ortam. Çalışanların da ilgisi ayrı güzel :) Ne zamandır diyetteyim diye gitmek istemiyordum. Buluşma olunca gittim ve tatlısından da tuzlusunu yiyeyim bari dedim.
 O zaman sol baştan başlıyorum blog linklerini yazmaya :) Mavi elbiseli bütün dişlerini göstererek gülen beniim :)

Umarım en kısa zamanda tekrar görüşürüz. Bu ilk yazım olduğu için birazcık uzun olmuş olabilir ama umarım keyifle okursunuz :)

 

8 yorum:

  1. Çokkk güzel olmuş güzelim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Bahar Ablacıım :)

    YanıtlaSil
  3. Buna uzun diosan benim yazdıklarımı hiç okumamışsındır :p bi türlü kısa tutamıorm seninki tam kararında olmuş. Hoşgeldin tekrar 😊

    YanıtlaSil
  4. Evet daha inceleyemedim tatlım seninkini :) Yazdıkça yazası geliyor gerçekten insanın. Yazacak çok şey var :) Teşekkür ederiim :)

    YanıtlaSil
  5. ohh ne güzel olmuş hoşgeldin bebek (:

    YanıtlaSil
  6. Çook teşekkür ederim Aslı Ablacıım :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş kuzumm:))

    YanıtlaSil

 

Blog Template by BloggerCandy.com