Pazar, Haziran 29, 2014

GÜZEL BİR GÜNDEN KALANLAR VE KAHVE SEMİNERİ

GÜNAYDIIIIIN !! İYİ PAZARLAR OLSUN! Biliyorsunuzdur belki, dün üniversite sınav sonuçları açıklandı. Dün evde temizlik vardı sabah kapı sesiyle uyandım ve telefona bakayım dedim. Bir de ne göreyiiim Dammis whatsappdan gece saat 3'de "Sinem açıklanmış kooş" yazmış. Görünce kalbim yerinden çıkacak gibi oldum. Sonra yerde duran netbooku sakince kucağıma aldım. Sonuç sayfasına girdim elim kalbimde kalbim resmen dışarı fırlayacakmışcasına atıyor. Kendi kendime "sakin ol" dedim. Bir nefes aldım ve tc numaramla şifremi girdim. Ekranda deli gibi istediğim puanı arıyorum. Önce okul puanı eklenmemişe baktım sonra kafamı çevirdim ve 13bin! Evet dilde 13bin aman aman iyi bir derece değil ama benim istediğim yerlere yetiyor. Ve kendimi kötü geleceğine o kadar alıştırmışım ki günlerdir düşünüyorum "Ya gelmezse o zaman ne yapacağım?" diye. O sevinçle anneme bağırdım. "Anneeee annee sonuç açıklanmış annee 13bindeyim anneee!" Annem koştur koştur geldi sarıldık ama o rahatlamayla benim gözlerimden pıt pıt yaşlar geliyor. Gerçekten rahatladım ama 2. sene gerçekten daha stresliymiş. Bir de gerçek anlamda emek verdiysen. Ki ben verdiğime inanıyorum. Mersin gelirse iyi olur diyorum ama bakalım yazacağım bir çok yer. Manisa, Muğla, Antalya, Antep falaan filan. BU SÜREÇTE GERÇEKTEN ÖNERİLERİNİZE İHTİYACIM OLABİLİR BU ŞEHİRLERLE İLGİLİ. KISA OLSA DA DÜŞÜNCENİZİ BELİRTİP BİR YORUMU FAZLA GÖRMEZSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM!
GELELİM POSTUMUN ANA KONUSU OLAN KAHVE SEMİNERİNE;


Dün arkadaşlarımla Starbucks'a ablamın yanına gittik. Oturduk sohbet muhabbet keyifliydi. Sonra ablam bize kahve semineri vereceklerini söyledik ve açıkçası merakla bekledim. Starbucks çalışanlarından biri Fırat Abi geldi bize Colombia kahvesini ve Brownie Cheesecake getirdi. Ve başladı anlatmaya

-Kahvenin Afrika Arap Yarımadası'nda ortaya çıktığını
-Khaldi adında bir çobanın koyunlarını otlatmaya çıktığında koyunların bir bitki yediğini ve enerjilerinin çoğaldığını yerinde duramadıklarını farkettiğini
-Daha sonra tüccarlar tarafından başka ülkelere götürüldüğünü
-Ve böylece kahvenin ilk kez ortaya çıktığını
-Kahve yıkamada üç yöntem olduğunu; Yıkama, Yarı yıkama, Doğal yöntem
-Ve kahve içilirken önce bardağı dört parmağımızla kapatıp kokuyu içimize çektikten sonra, kahveyi hep ağzımız yanmasın hem de o yoğun tadı alabilelim diye höpürdeterek içmemiz gerektiğini
ÖĞRENDİİİİK.
Sonra önce Brownie Cheesecake'den bir çatal alıp sonra da kahveden bir yudum aldığımızda o muhteşem uyumu tattık.

Çok eğlenceli bir seminerdi ve gerçekten ilgimi çeken bir konuydu. Burdan da Özal Starbucks ailesine teşekkürlerimi ileteyim o zaman :)


Bloguma girip okuduğunuz için teşekkür ederiiiim!

4 yorum:

  1. Canım gerçekten yaşayabileceğine inandığın bir şehri yaz. Büyük şehir gibi görünen çoğu yer çok kapalı.. Adana'da yazabileceğin her şeyi yaz. Ankara İzmir'de bir yerler geliyor mu?

    YanıtlaSil
  2. Adana'da yazabileceğim bir bölüm yok. Dilciyim ya ben o yüzden kısıtlı birazcık. Olsa bile yazmazdım ama burda yaşamak istemiyorum çünkü... Ankara gelebilme ihtimali var. Ama İzmir gelmiyor. Mersin diye düşünüyorum ama bakalım...

    YanıtlaSil
  3. ay ben bu günü hatırlıyorum o yeşil elbiseli benim hihihih:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa migeee yirim seni ya 3 yıl sonra bu yorumlara bakınca ne gario oldumm. Cidden güzel bir gündü hatırlıyorum daa. İyiki varsın sen.

      Sil

 

Blog Template by BloggerCandy.com