Cuma, Temmuz 04, 2014

VANİLYA KUTULARIM / (HAZİRAN-TEMMUZ)

HERKESE MERHABALAR! Bu postumun konusu da aldığım 2 vanilya kutu. Geçen ay merak edip aldım. Lila kutuların fiyatının artmasıyla kutuları da beğenmedim. Hala minik minik şeyler koyuyorlar. Bir de vanilya kutuyu denemek istedim. Beğendim de. Fiyatı: 35 Tl. Bence değiyor. Neyse ben fotoğrafları yükleyeyim siz karar verin :)

HAZİRAN AYI


*Nuxe'ün 3 adet tam emin olamamakla birlikte sanırım yüz serumu testerı
*Botanics bronzlaştırıcı krem; Bu tarz ürünlerin çook merak ediyordum. Deneme fırsatım oldu ama henüz deneyemedim. Dener denemez paylaşacağım sizle.
*Botanics'in rimeli; Çok rimel süren biri değilim. O yüzden henüz onu da deneyemedim. Onu da mutlaka paylaşırım :)
*Dolci Baci ruj; Rengi çok güzel parıltılı bir ruj kokusu da çok güzel.
*İceberg erkek parfümü; Kokusu bir güzel ki anlatamamm. Tam sevgiliye alınacak bir parfüm.
*Liquid Gold Facial Foaming Jel; Yüz yıkama jeli. Bunu da henüz denemedim. O kadar çok jelim var ki ona sıra gelir mi bilmiyorum. 

Zaten amacım ürünlerin yorumunu yapmak değildi neler çıktığını göstermekti :) Umarım yeterli bilgi verebilmişimdir.

GELELİM SÜRPRİZ TEMMUZ KUTUMA

Bu kutu gerçekten de sürpriz oldu bana. Unutmuşum üyeliğimi durdurmayı bir baktım kapı da kargo çok şaşırdım. Ama iyiki de durdurmamışım dedim. Çok tatlı şeyler geldi.






*Nashi Argan Yağı-Saç Maskesi
*LCN Güneş Korumalı El Kremi
*Alessandro Stiletto; Çook tatlıymış ambalajı, şisesi, kokusu da güzelmiş.
*Ofra Pembe Lip Stick; Rengine, kokusuna, dokusuna bayıldım.
* Botanics'in Farları; Renklerini beğendim daha açıp swatchlayamadım ama dokusunu bilemiyorum henüz.

****Botanics markası acaba hayvan deneyleri yapıyor mu bir bakmam lazım sizin de bilginiz varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim.
****Bu markaları araştıracağım. Çok bildiğim markalar değil hayvanlar üzerinde deney yapmama ihtimali var. Eğer diğer ay almazsam sırf  bu yüzden almayacağım zaten. Eğer yapıyorsa hayvan deneyleri yapmayan markalardan oluşan sürpriz bir kutu bulana kadar alamayacağım.
****UMARIM KEYİFLE OKUMUŞSUNUZDUR. +1 VE YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİİİM.

HERKESE İYİ GECELER DİLİYORUM!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com