Çarşamba, Ağustos 26, 2015

MUTFAĞA GİRİNCE YAPILMASI GEREKENLER / 2 /

Herkese birazcık geç de olsa günaydıııınnn! Umarım güzel bir güne başlamışsınızdır. Ben bu aralar yoğunum azıcık spora git gel ufak tefek işler derken bir bakıyorsunuz gün bitmiş. Ama buraları ihmal etmemeye çalışıyorum. Şimdi size kuzenimlerde yediğim prens tatlısının prenses versiyonunu yaptım hihihi. Tarifler halam ve kuzenden değiştirmesi kendime uyarlaması benden :)

                                                            PRENSES TATLISI

MALZEMELER:

Muhallebi için:

-1 kg süt
-4 yemek kaşığı tam buğday unu
-Damağınıza göre ne kadar isterseniz bal. Ben 50 gr falan kullandım sanırım

Yukarıdaki malzemeleri karıştırıp pişiriyoruz. Kaynayıp kıvamını bulduğunda altını kapatıp içine
-1 paket vanilya. (Vanilya özütü veya vanilya çubuğu olsa harika olur.)
-Ve çok az tereyağ ekliyoruz. (isteğe göre eklenmeyedebilir)

En son mikserle karıştırdım topak topak olmasın diye.
Ben yarım ölçü yapmıştım çikolata sosunu unutup tam ölçü yapınca bol çikolata soslu az muhallebili olduu. O yüzden bir dahakinde tam tersi yapıcam hihihihi







Çikolata sosu için:

-2 çorba kaşığı tam buğday unu
-2 çorba kaşığı kakao
-Bal (Yine ne kadar konulmak isterse tercihe göre ben çok şekerli olmasını istemediğim için az koydum)
-1 su bardağı su


Ben aralarına eti formun en çok sevdiğim yaban mersinli kakaolu bisküvisinden üstlerine de yine eti formun portakallı bisküvisinden koydum. Ceviz aşığı annem içinde 2 tanesini cevizli yaptım :)


 Keşke biraz düzgün çekebilseymişim kısmett. Bundan 3 paket kullandım ama birazcık fazla geldi 2.5 paket ideal.


Bisküvileri rondodan geçirdim. Bu arada portakallı bisküviyle harika oldu mis gibi portakal kokuyor. Bundan sonrakinin arasına portakallı koyacağım.








Bunun bir çok versiyonunu bir çok kez yapacağım gibi görünüyor. Bu bardaklardan 5 tane çıktı. Kalabalık olmayan bir aileyi 2-3 gün idare edebilir :)) İyi günler diliyoorumm ve ben sevgilinin molasına kaçıyorumm. Yaparsanız mutlaka bana ulaşın. İster burdan ister instagramdan isterseniz twitterdan isterseniz de emailimden yani bana ulaşabileceğiniz heer yerdenn :)

INSTAGRAM / birtutamben
TWITTER / birtutambenn
E-MAİL / birtutamben@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com