Salı, Eylül 15, 2015

ALIŞVERİŞ TUTKUM /4/ (OKUL ÖNCESİ ALIŞVERİŞİ)

Herkese merhabalaaar! Benim için blog yazmak giderek daha da zevkli hal alıyor sanki. Normalde dün başlayacaktı okulum. Ama bizim üniversitenin açılış tarihi de ertelendi ilkokullar gibi. Çok mutlu olduum. 27'sinde gider yurda yerleşirim baktım ders yok 28'i akşamı biner gelirim. Hatta belki akşamı bile beklemem hihihihi. Gelelim okul alışverişimee yanında da instagramda paylaştığım çorap alışverişimin ayrıntılarını yazacağııım.



Bunların organizer hariç hepsi Bim'den alındıı. Bu sene bim bu konuda çok iyiydi valla. Geçen sene bu kadar dikkatimi çekmemişti. Hem çeşit olarak hem fiyat olarak çok iyiydi. Kaç defter kullanacağım bilemedim belki geçen seneki gibi çoğunlukla kağıtlara not tutarım ama kalsın alayım lazım olur mutlaka dedim.
Kalın kapaklı büyük boy defterlerin fiyatı 3.25 tl.
Küçük boy kalın kapaklı defterin fiyatı 2.30 tl.
Sticky notes yapıştırıcı not kağıt 50 kuruuş. Yazının üzerinde en çok belli olduğu renk olan sarı rengini aldım.
5'li renkli kalem 1 tl.
4'lü fosforlu kalem 1.35 tl
Vee sevgili alışveriş yaparken bana da aldığı 2 küçük not defter. Tanesi 70 kuruş
Ve yine sevginin aldığı kalemlerden bana ayırdığı 2 tane tükenmez ve 2 tane rekli kalem ihihih.
5'li tükenmez kalem 1.50 tl
Ve Koçtaş'ta önce gördüğüm sonra aklımda kalıp tekrar gidip aldığım hem makyaj malzemelerin hem de kırtasiye malzemelerinin koyulabileceği bir organizer. Ben hala karar vermiş değilim yurtta masamın üstünde duracak ama kalemlerimi silgilerimi falan mı koyarım yoksa makyaj malzemelerim takılarım tokalarımdan bir kaçını mı. Belki biraz ondan biraz ondan koyarım baya eşya alır işimi de görür :))


Gelelimm çorap alışverişinee her sene mutlaka bir çorap alışverişimi görürsünüz. Geçen sene de ablam almıştı üniversite hediyesi biiir sürü. Babet çoraplarının hepsini aldım nerdeyse hem sezon başında hem de şimdi indirim zamanında. 

Kedili çorapların biri bana biri ablama. 2.37 tl.
Dondurmalı çorap 2.37 tl. (Giymeye kıyabilirim umarııım.)
Havlu taban 2 tane çorap. 3.87 tl
2'li babet çorabında %50 indirim vardı 4.90 dı sanırım.
Benri makyaj temizleme mendili 3.50 tl. Bunu ilk defa gördüm almamın sebebi sürekli kullandığım Alterra makyaj temizleme mendiline çok benziyor onun gibi aloeveralı, nemlendiricili, #crueltyfree. Umarım onun kadar yumuşak ve ıslaktır. Ne kadar ıslak olursa makyajımı o kadar kolay temizliyorum. Deneyince yorumlarımı paylaşacağııım.

Bu kadaaar spordan geldim duş alıp canımın istemesiyle birlikte önce biraz yoğurt teyzem yoğurt getirmiş efsane ev yoğurdu yapaaar. Sonra da birazcık meyve yiyip dinlenmeye geçtim o sırada da size bu yazıyı yazmak istediim. Narin'de tatlı tatlı uyuyor karşımda. Çok seviyorum bu köpüşüüüü! Size şuanki durumumu özetledikten sonraa yazımı burada sonlandırıyorumm. Ve ben hazırlanıp halamgile kaçıyoorumm. Okuduğunuz için teşekkür ederim Hoşçakalııın! 

Herhangi bir şeyle ilgili bir sorunuz ya da görüşünüz ya da iyi kötü eleştriniz olursa Instagram'dan ya da Twitter'dan bekliyorumm.

INSTAGRAM / BİRTUTAMBEN  TWITTER / BİRTUTAMBENN

2 yorum:

 

Blog Template by BloggerCandy.com