Cuma, Ekim 30, 2015

ÜRÜN YORUMLARIM 4 / THE BALM- BALMJOVİ PALETİ

Herkese merhabalaaaarr! Şuan bu yazıyı ver fırına eşliğinde yazıyorum. Yemek programlarına bayılıyorum bu yarışmayı da zevkle izliyorumm. Bugün sizinle tek paletim olan balm joviyi paylaşmak istedim. Son zamanlarda een çook kullandığım makyaj ürünümm. Çüünküü her şeyi içindee. Bir tatile bir seyahate giderken fırçalarla birlikte alınıp çıkılabilecek bir ürünn. Aldığım fiyatı hatırlamıyorum şuan ne kadar onu da bilmiyorum ama pazara kadar The Balm markalı ürünlerde %40 indirim vaar. Eğer bir makyaj ürünüm olsun çoğu şey içinde olsun diyen biriyseniz mutlaka tavsiye ederiiim. Sizin için tek tek swatchladım. Bu post da sadece yorum da bulunmayacak bir kahvaltı önerim. Bir de dışarıda bile şıklıkla kullanılabilecek bir ev topuzum vaaar :) Balm jovi paletinin farlarından başlayalııım.




Adagio rengini genel de kaşlarıma doğru sürmeyi tercih ediyorum tam bir ten rengi güzel bir pürüzsüzlük veriyor. İtiraf etmeliyim ki hiç kullanmadığım renkler de var. Pembemsi renklere hastayım third eye blinded da bunlardan biri ama çook açık bir renk. Hem parıltılı güzel renkler var hem de sade nude renkler var. Bu paleti bu yüzden seviyorum! Pigmentleri aman aman güzel değil ama kalıcılığı fena da değill.



Bu allığın hastasıyımm. Bir kaç gün önce sevgilinin arkadaşının nişanına gittiğimizde eyelinerin üst tarafına far olarak deneyeyim dediim o kadar güzel bir renk verdi ki allık olarak kullanmaktan daha da kalıcı tonu çok güzelll. Far olarak mutlaka deneyin pigmenti çok güzel.


Bu aydınlatıcıyı da çok seviyorum böyle gümüşümsü güzel bir rengi var.


Geleliiimmm rujlarınaa. Milly nude pembe tonlarında vanilly de kıpkırmızı olmasa bile kırmızımsı güzel hoş bir rengi var ikisi de mat. Tam benlikleeer


Paletin sonunda da yapılmış kombinler var bir kaç kez denedim hoşuma gidenler olmadı değiil :)



Balm jovi palet yorumum bu şekildee. Renkleri gösterdiğim hiçbir fotoğrafta efekt kullanmadım gerçek renklerini gösterebiileyim diye. Geleliim pratik ama bi o kadar lezzetli kahvaltılık önerimee.

Ekmek pizza yapmayı da yemeyi de çok severim bu ondan farklı olarak ekmeklerin küçük küçük olması. Bu daha kolay yeniliyor ve bence çok daha lezzetli oluyor. Ekmekleri biraz zeytin yağlayıp biraz da kekikle tatlandırdım sonra görüldüğü gibi domates zeytin salam koydum. Bunlar iyice piştikten sonra da üstüne tulumla kaşarın rende karışımlarını koyup biraz daha pişirdimm.


Sonuç buuu. Azıcık fazla pişti sanırımm ama ben sevdim tadınıı çok da doyurucuydu. Tavsiye ederimm. Hem pratik hem bol malzemeli hem de çok lezzetlii.


Bu hem şalımsı hem de tokamsı şeylerden aldım dün çok çok beğenerek aldımm. 2 tane de desenli aldım. Birini gördüpümde ilk aklıma gelen bir arkadaşım vardı ona aldım birini de kendimee. Bunla yapılan topuza bayıldım ben çok tatlı duruyor bence bu benim ev topuzum haliyle salaş ama daha şık olanı da yapılabilir bence. Çok güzel bir aksesuar muhtemelen her desen her renginden alasım gelecek bundan sonra. Bir şeyle rahat ettiysem bırakmam bilen biliir :D
Herkes güzel günler olsuuunnnn!!


İnstagram da daha fazla paylaşım yapıp daha fazla ürün yorumlama fırsatım oluyor. Hala takip etmiyorsanız takip ederseniz çok mutlu olurum. Her soruya her eleştriye açığımm. Bana ulaşmak ve beni sosyal medyada takip etmek için;

INSTAGRAM / BİRTUTAMBEN
TWITTER/ BİRTUTAMBENN
E-MAİL/ birtutamben@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com