Çarşamba, Temmuz 02, 2014

ALIŞVERİŞ TUTKUM / 1

HERKESE GÜNAYDIIIIN! UMARIM GÜNLERİNİZ MÜTHİŞLİ GEÇİYORDUR!

Ben kısaca anlatmak istiyorum. Günlerim çook güzel geçiyor her günüm ayrı güzelll. Havuza başladım sık sık gitmeye çalışacağım. Herkes "Zayıflamışssın sen" diyor. Ve yüzüm gülücüklerle doluyoor! Yavaş yavaş bir şeyler yoluna giriyor. Her gün daha çok rahatlıyorum. Sadece yanımda olmasını istediğim en kötü zamanlarımda yanımda olan bir kaç insanla şuan mutluluğumu paylaşamadığım için üzgünüm... Bu blogda çok fazla siyasi şey yazmak istemiyorum açıkçası. Herkese hitap etmeli çünkü. Fakat bunun siyaset olmadığını düşünerek 2 Temmuz 1993 de yakılan MADIMAK OTELİ henüz ben doğmamışım ama o yangını yüreğimde hissedebiliyorum. Allah orda olan herkesin ailesine sabır versin... Belki anlayamayız ama kolay olmadığı çok net... Ben böyle günlerde insanları yadırgamanın saçmalık olduğunu düşünüyorum. Yok biz yastayız sen resim paylaşıyorsun, blog yazıyorsun. Kimse bilemez kimsenin içindeki yangını... Okumak istemeyen de okumaz açmaz. Her neyse ben çok konuştum :)) Postumun asıl konusuna geleyiiim.

Sizlerle dün yaptığım mini alışverişi ve ablamın bana Madame Coco'nun indiriminden aldığı hediyeleri paylaşmak istediiim :) Dün Sephora'ya da bakayım dedim. Eyeliner alacaktım ama pek bir şey kalmamıştı sanki...

*Madame Coco Vanilya kokulu vücut spreyi daha önce bergamotlusunu kullandım bunun kokusu biraz daha şekerli parfümden daha çok seviyorum ben vücut spreylerini.
*Madame Coco şeker mi şeker bez çantamm :) Bez çantalara taktım şu sıralar internet sitelerinde de güzel tasarımlar var inceleyeceğim bir ara. Bu güzellikler bana ablamın hediyeleriydi.

Gelelim mini Gratis alışverişine;

*Eklips Yıkanabilir Sünger; İndirimlerde ilk biten ürünlerden sanırım kaç indirimdir bulamıyorum sabahın köründe gittiğim halde. Belki de Kenan Evrende'kine gelmiyor bilemiyorum. Dün Gazipaşa'dakinde bulur bulmaz alayım dedim. Balm shelter için çok kullanışlı olduğu söyleniyor. Deneyeceğim.
*Down Under Argan Yağlı Sıvı Saç Kremi; Çoğu bayanın sevdiği bir ürün. Ben de merak ettim. Ablamdan denedim bir iki kere gerçekten çok başarılı bir ürün kokusu mükemmel ve saçlarımı yumuşacık yaptı. Duşta krem kullanmak yerine çıkınca bunu kullanıyorum artık. Hem saçların kolay taranmasını sağlıyor hem de kırılmaları önlüyor.

Bu sabah da bu kadaaar! Sık sık yazmaya çalışıyorum. Umarım yazılarımı zevkle okuyorsunuzdur. Okuduğunuz için, gelen yorumlar için çok çok teşekkür ederim. ÇOK ÇOK GÜZEL BİR GÜN OLSUN SİZİN İÇİN!

2 yorum:

  1. Çantaya bayıldım canım. Ben de bu sıralar bez çantaya takmış durumdayım. Kış indiriminde çok güzel çantalar vardı alışveriş sitelerinde. Keske bir kaç tane alsaydım diyorum şimdi. :(. Güle güle kullan canım hepsini. :D

    YanıtlaSil
  2. Bende bakacağım canım uygun bulursam sana söylerim :) Teşekkür ederim canım benim.

    YanıtlaSil

 

Blog Template by BloggerCandy.com